Prošle godine Srbija se upoznala sa poslovnim konceptom brenda TOMS koji je inspirisan darivanjem prema onima kojima su uskraćeni za neke od najosnovnijih i najvažnijih stvari u životu – obuću, pitku vodu i vid. Svojim dolaskom u Srbiju, TOMS širi svoju misiju dobrote, sa ciljem da ono što je najbolje u nama – saosećanje, kreativnost i stvaralaštvo – pokrene u ostvarenju dostojanstva za svakog čoveka na našoj planeti.
Putujući kroz Argentinu 2006, osnivač TOMSa Blejk Mikoski se upoznao sa teškoćama koje su proživljavala siromašna deca – odrastajući bez obuće. U želji da im pomogne, osnovao je TOMS – kompaniju koja će za svaki par obuće koji proda – pokloniti jedan par deci kojoj je obuća do tada bila nedostupna.
Svi primerci ove obuće prosleđuju se deci putem humanitarnih organizacija kojima je obuća sastavni deo razvojnih programa. Nabavka TOMS proizvoda je jednaka pomoći osobi u nevolji od 2006. godine, više od 86 miliona pari obuće je dato deci širom sveta.
Zajedno sa Office Shoes, sada želimo da se zahvalimo na svakoj kupovini TOMS cipela sa besplatnom torbom, koja takođe može da pomogne da se smanji otpad i učine svet boljim mestom u malim koracima.
O KOLEKCIJI:
Posebno obrađena po uzoru na originalni Toms stil, kolekcija „Venice“ je istovremeno posveta našim korenima – i iskorak u budućnost! Ovu sezonu će odlikovati odvažan izgled i izraz. Prolećnu kolekciju obuće, prepoznatljive po tradicionalno Toms silueti, odlikovaće blago ispupčeni prednji deo, nalik na patike – u modelima Alpargata, Cordones i Botas – što predstavlja pravo osveženje u izgledu naših klasika. Alpargata je obogaćena statusnim stavom kroz pojavu razigranih vinjeta – kao što su svetlucave neonske površine, i ističe se izražajnim „fanki“ fazonom platformi iz 90-ih. „Venice“ kolekcija je simbol identiteta Toms obuće, izbor onih koji se ne ustručavaju da izraze svoju posebnost i optimizam da uistinu mogu da menjaju svet.
#oneplaceallbrands #tomsbalkans #officeshoes
Leave A Comment