Najveći evropski maloprodajni lanac obuće Deichmann sklopio je partnerstvo sa popularnom srpskom pevačicom Milicom Pavlović povodom predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu. Iako je kompanija već sarađivala sa poznatim damama na globalnom nivou, ovo partnerstvo je jedinstveno, jer prvi put da nemački brend Deichmann ima lokalnu celebrity kampanju u našoj zemlji.

„Poznato je da žene neguju strast prema cipelama, a upravo to je jedan od razloga zašto sam ponosna na saradnju sa jednom od vodećih kompanija u svetu kada je reč o obući,“ rekla je Milica i nastavila: „To što sam deo ove kampanje predstavlja sjajan način da proslavim svoju ljubav prema cipelama. Ne samo da cipele predstavljaju ključni modni detalj koji dopunjava svaku odevnu kombinaciju, već odražavaju i vaš pristup životu, vašu ličnost i utiču na način na koji vas ljudi doživljavaju. Ne radi se samo o odabiru pravog para cipela, već o pisanju vaše individualne životne priče, korak po korak, uz svaki model koji ste ikad nosili.“

Milica već godinama vlada muzičkom scenom, svojim upečatljivim vokalom, brojnim hitovima i scenskim nastupima koji mogu da se porede sa svetski poznatim zvezdama. Poznata po svom atraktivnom izgledu i talentu za muziku i ples, Milica ima i odličan smisao za modu i postavlja trendove, što je čini savršenim ambasadorom za novu Deichmann kolekciju.

„Milica Pavlović za Deichmann,“ nova kolekcija za jesen/zimu 2019. godine, sastoji se od četiri različite kategorije obuće, koje prate modne potrebe žena u svakoj prilici, od jutra do večeri. „Chunky“ patike, plitke čizme, čizme sa nitnama i štikle – kolekcija naglašava urban i moderan stil ukrašen zanimljivim detaljima kao što su pertle, animal print, sjaj i šare u jarkim bojama.

Kolekcija je sada dostupna u svim DEICHMANN prodavnicama u Srbiji. Takođe možete da je pogledate i na www.deichamnn.com.