Pred nama su sve duži i topliji dani koje čekamo s nestrpljenjem, ali i blagom strepnjom da li je naša koža spremna za otvoreniju odeću i obuću. Čak i ako smo joj tokom zime poklanjali dovoljno nege, uglavnom nismo zadovoljni onim što vidimo i osetimo na dodir kada izađemo iz dugih rukava: grubi laktovi, zadebljale pete, veoma suva koža potkolenica. Rešenje za ove uobičajene probleme, ali i za nepoželjna stanja kao što je keratoza pilaris, dolazi nam iz CeraVe laboratorije u vidu SA Smoothing linije za suvu i grubu kožu, koja nam pokazuje da je moguće imati glatku kožu i to za samo tri dana. Toliko je vremena bilo potrebno da čak 94 odsto korisnika oseti da im je koža zaglađenija, mekša i bolje hidrirana, a poboljšana barijerna funkcija je izmerena posle samo jednog sata[1].

TROSTRUKO DEJSTVO ZA BOLJE REZULTATE

CeraVe linija za glatku kožu sadrži dva proizvoda koji su pokazali odlične rezultate u dermatološkim ispitivanjima, a deluju u tri faze: eksfolijacija, hidratacija i na kraju „restauracija“. SA gel za čišćenje suve i grube kože bez mirisa može se koristiti svakodnevno jer ne remeti barijernu funkciju. Njegova pena nežno uklanja mrtve ćelije, bez neprijatnog osećaja zatezanja nakon ispiranja. SA krema za zaglađivanje suve i grube kože, takođe bez mirisa, predstavlja bogatu ali nemasnu formulu koja u isto vreme eksfolira, pojačava vlažnost i obnavlja kožu.

ZABORAVITE NA ISPUCALE PETE I LAKTOVE

Zadebljala i gruba koža je poznata kao hiperkeratoza. Nastaje usled pojačanog nakupljanja proteina keratina, koje kožu čini suvom i veoma grubom. Ponekad se na ovaj način naše telo brani od spoljašnjih uticaja, na primer, kada leti koža stopala zadeblja kao reakcija na hodanjem bosim nogama. Jedan od najčešćih i hroničnih oblika hiperkeratoze je Keratosis Pilaris, koja pogađa oko 40 odsto ljudi u svetu.  Manifestuje se u obliku malih kvržica, najčešće na zadnjem delu nadlaktice, na butinama i leđima. U narodu je poznato kao „guščja koža“, a nastaje usled nagomilavanja keratina u folikulu dlake. Ovo ne predstavlja zdravstveni problem, ali je koža gruba na dodir i ne izgleda lepo. Osobe koje se suočavaju sa ovim problemom često zbog toga pate, ali ponekad i sami dodatno pogoršavaju stanje neodgovarajućom negom previše agresivnim proizvodima. Svakodnevno kupanje sapunima ili gelovima koji nemaju odgovarajuću pH vrednost dovodi do gubljenja masnih komponenti zaštitnog sloja a klinički je dokazano da ljudi s keratozom pilaris imaju smanjenu barijernu funkciju kože.

Do kože kakvu sanjate za samo tri dana uz novu SA SMOOTHING liniju brenda CeraVe

UREA I HIJALURONSKA KISELINA ZA BOLJU VLAŽNOST KOŽE

Da bi se uklonila zadebljanja koja nastaju usled nakupljanja keratina potrebno je koristiti proizvode sa aktivnim sastojcima za hidrataciju i umirenje  i onim koji rastvaraju keratin i na tome se bazira nauka koja je u osnovi CeraVe SA linije.

Zahvaljujući formuli sa salicilnom i lipohidroksilnom kiselinom, CeraVe SA gel za čišćenje i SA krema za zaglađivanje suve i grube kože podstiču postepeno ljuštenje odumrlih ćelija. Za celodnevni osećaj dobro hidrirane kože zaslužno je više sastojaka. Urea (10%) privlači vlagu i omekšava keratin da bi olakšala skidanje zadebljanja. Hijaluronska kiselina je takođe snažan ovlaživač, dok patentirana MVE tehnologija obezbeđuje postepeno oslobađanje aktivnih sastojaka u dužem vremenskom periodu osiguravajući celodnevnu hidrataciju.

Na kraju, tri esencijalna ceramida kao suštinski važan sastojak svih CeraVe proizvoda pomažu u obnovi barijerne funkcije. Oni su za CeraVe  više od sastojka, ceramidi čine i do 50 odsto lipidne membrane naše kože i odgovorni su za njenu vlažnost i otpornost na spoljne uticaje.

Zahvaljujući ovom američkom brendu već duže od godinu dana imamo priliku da se uverimo u efikasnost ceramida u nezi lica i tela. Sada je CeraVe portfolio bogatiji za još dva proizvoda za nežnu i glatku kožu, koji  dolaze u pravo vreme kako bismo s više samopouzdanja dočekali proleće i leto.

Više informacija o CeraVe proizvodima za lice i telo potražite na CeraVe zvaničnom sajtu.

 

[1] Ispitivanje je obuhvatilo 55 potrošača tokom 4 nedelje