Novim poduhvatom i osvežavajućom promenom u ponudi – Body Shop Refill, The Body Shop podržava reciklažu i ekološki aktivizam i ohrabruje i druge da im se u tome pridruže.
Na policama njihovih radnji zasijale su nove bočice od 100% recikliranog aluminijuma koje je moguće napuniti proizvodom po izboru. Kada se proizvod potroši, flašicu je potrebno oprati, osušiti i dopuniti u radnji. Kako oni kažu, refil program nije dobar samo za planetu već i za novčanik, jer svakim ponovnim punjenjem potrošite manje.
Naime pre 45 godina, kada je Anita Roddick otvorila svoju prvu The Body Shop radnju u Brightonu, ona je kupcima dopunjavala pakovanja kada potroše proizvode – pre svega iz praktičnih razloga. Nije imala materijalna sredstva koja bi ulagala u nova pakovanja, a u to vreme bilo je potpuno normalno čuvati ambalaže i koristiti ih za nešto drugo. Sada se, sa dizanjem svesti o očuvanju životne okoline, Refill ponovo vraća na velika vrata! Zašto bismo bacali ambalažu koju možemo ponovo da iskoristimo i zašto bismo kupovali novu, ako već imamo staru? To su pitanja koja je sebi The Body Shop postavio i zbog kojih je pokrenuo Refill Revoluciju.
Kako funkcioniše Refill i kako možete i vi postati deo Refill Revolucije? Lako je. Kad prvi put posetite The Body Shop Refill stanicu, vaše je samo da kupite Refill ambalažu, napravljenu od 100% recikliranog aluminijuma i napunite je proizvodom koji želite. Trenutno su to gelovi za tuširanje, šampon, balzam i tečni sapuni – upravo oni proizvodi koje najviše trošimo, zar ne? I naravno – kad potrošite proizvod, očistite bočicu, vratite se u The Body Shop prodavnicu i dopunite je! Koliko smo samo bočica tečnog sapuna i kupki bacili u poslednjih 6 meseci! Sada to više ne mora da bude problem, a uz svoj omiljeni proizvod dobijate i osećaj zadovoljstva koji nastaje spoznajom da ste učinili nešto lepo za svoju planetu. Takođe, dobar je za vaš novčanik jer plaćate manje i štedite. Cilj kompanije je da Refill bude jednostavan i dostupan svakome jer svako od nas igra veoma važnu ulogu u ovoj promeni. Svaka ambalaža, svaka bočica se računaju, a Refill nam daje šansu da lišimo planetu bespotrebnih 25 tona plastike na godišnjem nivou. A samim tim drastično smanjujemo i količinu CO2 isparenja koja dospevaju u atmosferu.
Da, moguće je smanjiti proizvodnju plastike u beauty industriji i zato je ovo trenutak u kom kompanije treba da opravdaju poverenje koje im kupci daju godinama. Svaka kompanija ima određenu moralnu odgovornost, a The Body Shop je brend posvećen kreiranju što održivijeg načina poslovanja. Sve više pakovanja pravi se od reciklabilnih materijala, ali njihova misija ne staje tu. Ona podrazumeva želju da se svaki pojedinačni kupac inspiriše na promenu u beauty rutinama i načinima na koji konzumira proizvode beauty industrije. Sa tim promenama dolazi višestruko zadovoljstvo i ponos, kako zbog toga što nesmetano možemo da se posvetimo nezi sopstvenog tela, tako i zbog toga što znamo da time ne činimo štetu koja će našu životnu okolinu skupo koštati. The Body Shop je brend koji je uvek težio ka tome da na neki način vrati prirodi dug za sva dobra koja nam pruža. Počevši od strogog protivljenja testiranju kozmetičkih proizvoda na životinjama, preko Community Fair Trade programa koji podrazumeva crpljenje sirovina iz održivih izvora i poštenu kompenzaciju i uslove rada za proizvođače i radnike. Povrh toga, ide se ka tome da što više The Body Shop proizvoda bude potpuno vegansko i sačinjeno od prirodnih sastojaka – već sad imaju proizvode koji sadrže čak 98% prirodnih sastojaka. Upravo zato prema prirodi imamo određeni dug koji ne smemo da zaboravimo. I stoga vas pozivamo da budete deo Refill Revolucije i time postanete deo priče koja iz korena menja beauty industriju, a samim tim kreira i bolju budućnost za sve nas.
Trenutno, na teritoriji Srbije, program dopune postoji u Body Shop radnjama na ovim lokacijama:
- Beograd: Knez Mihailova 27, Bulevar kralja Aleksandra 58, TC Beo i Galerija Shopping centar
- Novi Sad: TC Promenada
- Niš: Obrenovićeva 25
Više na www.thebodyshop.rs
Tekst: Katarina Mandić i promo
Foto: Promo
Leave A Comment