H&M Hennes & Mauritz AB (H&M), jedna od vodećih svetskih modnih kompanija, poznata po modi i kvalitetu po najpovoljnijoj ceni na održiv način, najavljuje dugo očekivanu onlajn prodavnicu kao i program lojalnosti, H&M Member, tokom jeseni 2022.

Ljubitelji mode u Srbiji imaće mogućnost da potraže inspiraciju, kao i poslednje trendove, kolekcije i sjajne ponude na sajtu hm.com i putem H&M mobilne aplikacije.

Uskoro više informacija, zato nas pratite redovno!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @irenareports

H&M Hennes & Mauritz AB, osnovan je u Švedskoj 1947. godine, a pozicioniran je  u Nasdaq u Stockholmu. Poslovna ideja kompanije se ogleda u tome da nudi modu i kvalitet po najpovoljnijoj ceni na održiv način. Uz H&M, grupa uključuje brendove COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M HOME, ARKET, kao i Afound. H&M grupa online posluje na 54 tržišta, a poseduje oko 4.800 prodavnica na 75 tržišta, uključujući franšizna tržišta. U 2021. godini prodaja je iznosila 199 milijardi švedskih kruna. Broj trenutno zaposlenih iznosi oko 155.000. Za dodatne informacije posetite visit about.hm.com.