Selena Gomez iskreno: Mislila sam da niko neće kupovati Rare beauty
Već 2 godine pevačica i glumica Selena Gomez je ponosna vlasnica brenda šminke “Rare Beauty”. Rare beauty, koji je lansiran u septembru 2020. godine, ima 5 miliona pratilaca na društvenim mrežama i iz dana u dan raste sve više i više. Proizvodi su veoma dobrog kvaliteta, ali su i pristupačni za širok spektar ljudi. Uprkos uspehu koji brend ima sada, Selena je skoro iskreno rekla kako je mislila da ljudi neće kupovati njenu šminku!

“Mnogo sam ponosna na svoj brend i na ono što smo uspeli da uradimo u beauty svetu. Volim što pomeramo norme, i što je brend dostupan svima”- rekla je Sel. Ipak, stvaranje brenda koji je pristupačan svima – bez obzira na tip kože, godine ili ten – bio je zastrašujući zadatak koji je bio izazovan za Selenu: „Mislila sam da ljudi neće kupovati moj brend” – počela je iskreno ona, “Međutim, srećna sam što se pokazalo da nisam u pravu. Nakon dve godine vidim koliko ljudi uživaju u brendu.”

Pevačica se nada da “može pomoći drugima”s inicijativom za mentalno zdravlje pokrenutom sa Rare Beauty. Takođe, otkrila je da voli što sa njenim proizvodima možete napraviti i svakodnevne makeup look-ove, ali da su odlični i ako vam treba full glam šminka!

 

 

Autor: Arijana Đokić

Foto: Instagram