H&M sa ponosom najavljuje da je Pete Davidson, lice nove H&M kampanje koja naglašava moćnu vezu između odeće i samopouzdanja u svakodnevnom životu muškarca. Kampanja prikazuje novu energiju u muškoj modi koja u centru pažnje ima slobodu izražavanja i samopouzdanja u lični stil. To je poziv da se pojača zvuk, dobro zabavi i bude odvažan tako što će se dodati po koji nov komad u već postojeću kolekciju omiljenih stvari u garderoberu.
“Saradnja na ovoj kampanji je bila sjajno iskustvo. Dobro sam se zabavio kreirajući fotografije i ostali sadržaj. Odeća je udobna i dobro se osećam u njoj i to je ono što volim kod H&M-a”, izjavio je Pete Davidson.
“Oduševljeni smo što je Pit lice naše nove, smele kampanje. On, sa svojim samopouzdanjem i eksperimentisanjem u ličnom stilu, objedinjuje sve ono što H&M voli u novoj muškoj modi. Sa njim možete da se poistovetite, on inspiriše muškarce širom sveta da sami kreiraju svoj modni trenutak”, rekao je Henrik Nordval, direktor globalnog sektora za mušku odeću u H&M-u.
U ovoj kampanji H&M slavi novi pokret muške mode koji stavlja lični stil u fokus. Kako se tradicionalni kodovi ruše i nova generacija pronalazi svoj stil, muška moda postaje izraz gde je svaki trenutak bitan. Ističe moć odeće da izrazi ko smo, bez obzira na priliku. Kampanja podstiče muškarce širom sveta da uživaju u onome što već poseduju, kupuju vintage, a zatim da dodaju nove ključne komade iz H&M-ovih kolekcija muške odeće. To je holistički pristup koji prevazilazi sezonske promene na jedan nov način.
Pete Davidson je stand-up komičar, glumac i pisac, i jedna od najvećih svetskih zvezda zahvaljujući svom humoru, talentu i pristupačnosti. Pit je bio u ekipi Saturday Night Live od svoje 20. godine, a bio je koscenarista, izvršni producent i glumac u filmu King of Staten Island. Njegov lični stil je individualan, kao i njegov humor prepoznatljiv po eksperimentisanju i igri sa modom.
Leave A Comment