U čast 60. rođendana najpoznatije lutke na svetu, Barbie i u ime 8. marta, Međunarodnog dana žena, Mattel je predstavio nove lutke, koje su inspirisane snažnim, hrabrim, veštim, upornim, rečitim ženama koje su uzori milionima devojčica, devojaka i žena širom sveta.

Mattelova kolekcija Barbie® Inspiring Women™ postala je bogatija za dvadeset novih rol modela iz 18 zemalja koje inspirišu devojke i žene da veruju u svoje snove.

U Mattelu kažu da je Barbie brend koji se zasniva na uverenju da devojke mogu da osvoje ceo svet i da je upravo to poruka ove nove kolekcije.

A kao što smo napomenuli na početku čuvena lutka Barbie ove godine puni 60 godina i ne posustaje, pošto se godišnje proda 58 miliona ovih lutaka u više od 150 zemalja.

“U industriji igračaka, gde uspeh traje od tri do pet godina, 60 godina je ogromna stvar” – izjavio je direktor globalnog brenda Barbie, prenosi sajt Lejtestli.

Barbie je poznata širom sveta, kao što su to Coca-Cola ili McDonald’s, a svoj debi imala je na američkom sajmu igračaka u Njujorku , 9. marta 1959. kada se prvi put pojavila.

Od tada je prodato više od milijardu ovih lutaka širom sveta.