Kada ste poslednji put na stazi videli trkača bez slušalica u ušima? To svakako nije bez razloga. Nauka je davno potvrdila da slušanje muzike tokom trčanja unapređuje performans za čak 15 odsto. Inspirisan ovim, adidas je predstavio novu trkačku siluetu PulseBoost HD, i u saradnji sa kompanijom Spotify, na jeziku patike ugradio QR kod koji je povezan sa plejlistom, te je trkačima dovoljan samo jedan potez da pokrenu omiljenu numeru.

Slušanje muzike posebno je karakteristično za urbane, gradske trkače, koji uz slušalice uspevaju da se izoluju i isključe iz spoljnog sveta. Naime, iako semafori, svetla i mnoštvo prolaznika predstavljaju jedinstveno iskustvo, u isto vreme, oni su i izazovi. Nagla skretanja, iznenadne promene pravaca i neplanirana zaustavljanja uobičajena su tokom trčanja u gradu, zbog čega se potrebe urbanih trkača razlikuju od onih koji sportske aktivnosti sprovode u manjim, mirnijim sredinama. Namenjen upravo njima, pored muzičke plejliste, novi adidas PulseBoost HD, dolazi sa više stabilnosti, uz neprevaziđeni povraćaj energije i još veći komfor.

U dizajniranju patike aktivno su učestvovali i sami trkači, čije su smernice i saveti bili od presudnog značaja. U saradnji sa njima, uočeno je da gradski trkači više vremena provedu na prednjem, umesto na srednjem delu stopala, pa ova patika nudi Boost HD, još noviju verziju prepoznatljivog adidas đona. Tu je i novi Continental Adaptive Traxion, gumeni spoljni deo đona koji stopalu pruža maksimalnu stabilnost pri brzim promenama pravca, kao i jedinstveno fleksibilno gornjište Adapt Knit.

Poslednja inovacija iz oblasti Boost tehnologije dostupna je u prodavnicama adidas, Sport Vision, Intersport i Run n’ More, u jednobojnom dezenu, kao i u dodatnim kombinacijama boja. Za više informacija posetite adidas.com/feeltheboost, kao i @adidasrunning na društvenim mrežama Instagram, Facebook i Twitter, uz #Boost.