Nakon višednevnih najava na društvenim mrežama, Camila Cabello je danas objavila dva nova singla koja će se naći na njenom drugom studijskom albumu, Romance (SYCO/Epic Records/Menart). Singlovima „Shameless“ i „Liar“, Camila otvara svetu svoj privatni život jer su stihovi obe pesme autobiografske.
„Obe pesme su u osnovi priče iz moga života i onoga šta mi se dešavalo u poslednjih par godina, priče koje su se polako nakupljale u meni. Već dugo vremena znam da će se novi album zvati Romansa, jer govori o zaljubljivanju„, priznaje Camila Cabello
Nakon naelektrisanog nastupa na dodeli WMA nagrada, Camila je serijom objava pozvala svoje fanove u svet Romanse. Nakon nekoliko objava pustila i teaser spota „Shameless“. Kada znamo da su ovi teaseri ukupno sakupili 31 milion pregleda i 36 miliona lajkova, jasno nam je sa kolikim nestrpljenjem Camilini fanovi iščekuju njenu novu ploču. Oba singla su emotivno nabijeni seizmičkim vokalnim izvođenjem intimnih stihova, naglašenim na izgled smirenim, hipnotičnim ritmovima basa, gitare i perkusija. Čitava produkcija i muzički stil izdvajaju Camilu Cabello od ostalih izvođača koji trenutno vladaju top listama i pokazuju njenu ozbiljnu posvećenost i ambiciju da na vrhu bude ona koja se razlikuje.
Video koji prati „Shameless“ režirao je Henry Scholfield [Billie Eilish, Dua Lipa & Rosalia].
Nove kompozicije dolaze ka šlag na tortu u seriji njenih nedavnih uspeha: prvo je oborila rekord kao „najslušanija umetnica u istoriji Spotify-a (61.2 miliona)“. Njen megahit „Havana“ ft.Young Thug postao je „najstrimovanija pesma ženskog izvođača ikada“. „Señorita“ sa Shawn Mendesom ne samo da je dostigla #1 na Billboardovoj listi singlova, već je i najstrimovanija pesma leta na servisu Spotify, koja je ujedno probila rekord u danu kada je objavljena kao najslušaniji duet debi dana u istoriji Spotifya, a takođe je na drugom mestu pesama koje su najbrže prešle 100 miliona preslušavanja ( podatak servisa Spotify). Camila je najmlađa osoba koja je imala dva #1 na Billboardovoj listi (ima 22 godine), nakon Justina Biebera i najmlađa pevačica (nakon Rihanne) kojoj je to pošlo za rukom. Do danas, ona je nakupila preko 8.8 milijardi audio preslušavanja i 3.5 milijardi video pregleda svojih pesama.
Spremite se za Romansu. Biće to najvažniji pop događaj ove godine.
Camila je imenovana ambasadorkom fondacije Save the Children. Njena kreativnost uskoro će se prebaciti i na veliko platno:biće zvezda najnovije verzije „Pepeljuge“( Sony Pictures) najavljene za februar 2021. godine.
Kako se vama dopadaju ova dva nova singla? Javite nam vaše utiske!
Foto: Printscreen YouTube
Leave A Comment