Nove spotove imaju Calvin Harris, Rosalia, Theo Crooker, Kesha i H.E.R.

Foto: Dana Trippe

Sreda je dan za novu muziku koja nam stiže iz muzičke kuće Menrat koja na tržištu Srbije zastupa svetske kuće kao što su RCA Records i Sony Music. A ove srede nove spotove imaju Kesha, H.E.R. , Rosalia, Calvin Harris i Theo Crooker pa da krenemo redom.

KESHA – TONIGHT

Američka pevačica, Kesha, bukvalno broji nasitnije do izlaska  njenog četvrtog studijskog albuma “High Road” (Kemosabe/RCA Records), jer je datum izlaska  31.januar. U međuvremenu, izbacila je oš jednu novu pesmu, “Tonight” koja počinje kao delikatna pop balada da bi se razvila u prljavu klupsku hip hop odu divljem noćnom provodu. Autori pesme su Kesha, Wrabel i Stint, koji je ujedno i producent snimka.Pre “Tonight”, Kesha je objavila vodeći singl sa budućeg albuma “Raising Hell” (feat.Big Freedia), “My Own Dance”, kao i “Resentment” (feat.Sturgill Simpson, Brian Wilson & Wrabel).

Fanovi Keshe mogu uživati u trejleru budućeg albuma “High Road” dok se spremaju da je gledaju uživo u skoroj buudćnosti, jer Kesha na proleće kreće na turneju po Severnoj Americi.

H.E.R. – SOMETIMES

Mlada Kalifornijska pevačica afričko-američko-filipinskog porekla (27.06.1997),H.E.R. nastupila na dodeli GRAMMY 2020 nagrada, gde je predstavila svoj novi singl „Sometimes“(MBK Entertainment/RCA Records).

Pogledajte taj nastup OVDE.

H.E.R.  (skraćenica od Having Everything Revealed) je nakon učešća u takmičenju “Next Big Thing” koju je organizovao Disney radio, sa 14 godina potpisala je svoj prvi muzički ugovor sa kućom RCA Records.

H.E.R. je do sada objavila dva studijska albuma, istoimeni (RCA Records, 2017), i ), i “I Used To Know Her” (RCA Records,2019) i prikupila čak 10 nominacija za nagradu GRAMMY, a osvojila je dve GRAMMY nagrade i to za najbolju R’n’B izvedbu („Best Part“)feat.Daniel Ceasar  i za najbolji R’n’B album („H.E.R.“),.

Poslušajte je u singlu “Sometimes”.

Nove spotove imaju Calvin Harris, Rosalia, Theo Crooker, Kesha i H.E.R.

ROSALIA – “JURO QUE“

Španska flamenco furija, Rosalia, objavila je novi singl, “Juro que”(“Kunem se”).Umetnica koja je na revolucionaran način kreirala globalno popularnu fuziju tradicionalnog flamenka i modernog pop/hip hop zvuka, u svom je elementu u pesmi „Juro Que“. U spotu koji je režirao Tanu Muino,  pojavljuje se španski srcolomac Omar Ayuso, poznat po seriji “Elite”(Netflix).

Rosalia je dobila GRAMMY 2020 nagradu za najbolji Latino Urban, Rock/SAlterbativni album-“El Mal Querer”.Ukoliko niste već, pogledajte delić  Rosaliinog nastupa na dodeli GRAMMY nagrada OVDE.

Pogledajte spot „Juro Que“ OVDE

LOVE REGENERATOR, CALVIN HARRIS – LOVE REGENERATOR 1

Calvin Harris je objavio EP “LOVE REGENERATOR 1” i time najavio prvi od serije izdanja svog LOVE REGENERATOR projekta inspirisanog ranim rejv, breaks, tehno i house zvukom, nečim čime  je bio opsednut dok je odrastao u Engleskoj. Numera na koju se pre svega treba fokusirati je “Hypnagogic”(I Can’t Wait”).

  THEO CROKER – UNDERSTAND YOURSELF

In order to rise from it’s own ashes, a phoenix first must burn” (Octavia Butler)

Instrumentalista i kompozitor čiji je poslednji albuma „Star People Nation“ dobio nominaciju za najbolji savremeni instrumentalni album, Theo Croker, izdvojio je poslednju numeru sa tog albuma i oko nje sačinio zasebno EP izdanje, „Understand Yourself“. U ovome mu je pomogao jamajkanski pevač, Cronixx,  uz koga je “Understand Yourself” postala  inovativna zvučna podloga koju Croker naziva „crna eksperimentalna muzika“. U pesmi se koristi sempl sa motivacionom govorom političkog vođe sa Jamajke, Marcusa Garveya, „Know Yourself“. Upravo je njegov govor postao sirova podloga za dalje zvučno i muzičko istraživanje koje je trajalo mesecima, a čiji je konačni rezultat doveo pomenute muzičare u do sada neistražene umetničke vode. Sve to zaokružuje neobična vizuelna estetika koja prati muziku, a čiji je reditelj Kordea Jatafa Henri. Mnogo kreativnih ljudi uključeno je u ovaj video spot, potpuno neobično u eri u kojoj se skoro pa ne prave vizuali koji prate jazz muziku. Stoga „Understand Yourself“ na još jedan način uvodi nova pravila i time pruža vitalni doprinos rastućoj nouveau jazz fusion sceni.

Pogledajte spot “Understand Yourself” OVDE.

Šta kažete za ove nove spotove?