Nova globalna kampanja Tommy Hilfiger slavi snagu zajednice
Američki brend Tommy Hilfiger, koji pripada grupi PVH Corp, predstavio je globalnu kampanju za jesen 2020, inspirisanu zajedničkom težnjom ka boljoj budućnosti. Ljubitelji brenda će imati priliku da se tokom sezone uključe u inicijative koje slave ovu filozofiju i pokažu moć zajednice.
Jesenja kampanja zabeležena je objektivom modnog fotografa Dan Martensena, koji kroz svoj rad slavi lepotu različitosti svake kulture. Snimljena na idiličnom diznijevom ranču Golden Oak, kampanja okuplja inspirativne globalne ikone koje povezuju zajedničke vrednosti, kao što su Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park i Precious Lee.
„Kada smo suočeni sa ozbiljnim socijalnim i ekonomskim izazovima, najbolji način da se krećemo napred je da stojimo jedni uz druge”, izjavio je kultni dizajner i dodao: „Svaki izazov ujedno predstavlja i priliku. Može nas odvesti korak bliže ostvarenju našeg sna, podstaći našu radoznalost i nadahnuti kreativnost koju nismo ni znali da posedujemo. Kroz filozofiju “Moving Forward Together” želimo da probudimo kreativnu iskru i ponudimo pomoć tamo gde je najpotrebnija“.
Početkom septembra Tommy Hilfiger kupci širom sveta dobili su priliku da na specijalnoj online platformi ko-kreiraju nove komade koristeći ostatke tkanina i ujedno reinterpretiraju stilove prethodnih sezona. Ovi modeli će biti dostupni u odabranim prodavnicama širom sveta, kao i na sajtu tommy.com.
Together with Local Heroes
Kako bi pomogao lokalnim krojačima i umetnicima koji su pogođeni pandemijom korona virusa, brend je pokrenuo projekat Tommy Repair Shop, omogućivši besplatnu uslugu popravke odeće u svojim prodavnicama. Partneri će dobiti poseban prostor u radnji da predstave svoj rad i ostvare kontakt sa novim, potencijalnim kupcima. Inicijativa ima za cilj da produži život omiljene odeće potrošača, u skladu sa filozofijom brenda “Waste Nothing” i “Welcome All”. Prvi Tommy Repair Shops otvoreni su 18. septembra u Hamburgu i Dizeldorfu, a uskoro će se proširiti i na druge evropske zemlje.
„Moving Forward Together“ je nastavak filantropskih napora brenda, koji je u jeku pandemije poklonio 10.000 belih majica zdravstvenim radnicima i donirao celokupan prihod kapsula kolekcije, kreirane od strane Tommy Hilfiger kupaca, za borbu protiv korona virusa.
Leave A Comment