Prada je objavila da će glumica, aktivistkinja i UN-ova ambasadorka dobre volje za žene Emma Watson predvoditi kampanju za novi ženski miris koji uskoro dolazi na tržište, a koji će širom sveta biti predstavljen 22. avgusta. Watson će u svojoj prvoj saradnji s brendom debitovati i kao rediteljka kratkog reklamnog filma za miris, dok će fotografkinja Harley Weir snimiti fotografije za kampanju za štampu.
Watson je kao žena neosporive inteligencije, dinamične elegancije i višedimenzionalne autentičnosti, istinsko oličenje originalnog i inovativnog ženskog mirisa brenda Prada. Ona ispisuje nova pravila ženstvenosti propraćena neprekidnom evolucijom zbog koje je drugačija svakog dana, ali uvek verna sama sebi.
Njena duboka povezanost s društveno angažovanom generacijom koja zagovara promene i osnaživanje čini je ženom koju je nemoguće smestiti unutar okvira. Ona svoj uticaj koristi kako bi nadahnula i podstakla osobe nezavisno od njihovih godina ili pola: drugim rečima, utelovljenje je inovativnog i uključivog duha novog ženskog mirisa Prada.
„Prada oduvek prevazilazi tradicionalne modele i arhetipove ideala lepote, a brend je prepoznatljiv po slici ženstvenosti koja preispituje društvene konvencije. Zadovoljstvo mi je što mogu učestvovati u stvaranju kampanje i predstavljati miris osmišljen na temelju filozofije slobode i inicijativa održivosti, sve to na zaista iskren i značajan način.”
– Emma Watson, glumica i aktivistkinja
„Emma Watson odiše snažnom elegancijom i brižnim, angažovanim duhom zbog kog odlučno stremi ka pozitivnoj evoluciji i na taj način savršeno dočarava novi ženski miris brenda Prada. Širok opus njenog rada, od glume do aktivizma, i više je nego inspirativan, a svaki pojedinačni deo je iskaz njene autentičnosti i veštine pobuđivanja emocija, kao i obraćanja mladoj i angažovanoj generaciji koja zahteva autentičnost.”
– Yann Andrea, glavna direktorka međunarodnog sektora Prada Beauty
Brend Prada Beauty sarađuje s Emmom Watson i platformom Good On You kako bi poboljšao svoju održivost, etičko postupanje i prakse objavljivanja.
Foto: Prada press
Leave A Comment