Kao jedno od najpopularnijh osvežavajućih pića na svetu, Pepsi se decenijama unazad izdvaja zanimljivim kampanjama, dobrim dizajnom i brojnim zvezdama, koje su zaštitna lica brenda.
Ove godine, međutim, Pepsi pravi pravu retrospektivu svojih najpopularnijih izdanja uz slogan Sjajan ukus za sve generacije.
Kako je najpopularnije osvežavajuće piće na svetu izgledao 1940, 1950, 1980 i 2000, imaćemo prilike da vidimo, ali i da užvamo u svim retro Izdanjima ove sezone. Dizajn etiketa se menjao, ali je ukus uvek ostao isti.
Kako je jedan veliki brend kao što je Pepsi, razvijao svoj vizuelni identitet, u poslednjih 80 godina, imamo prilike da vidimo iz prve ruke, zahvaljujući ovoj zaista lepoj kampanji.
U skladu sa globalnom kampanjom, koju prati i podrška lokalnih influensera, napravljen je modni editorijal, insprisan upravo razlčitm trendovima, u želji da se dočara duh vremena u kojima je određeni dizajn bio aktuelan.
Zvezde ovog monog editorijala su: Minja Cvetković, Marija Jevtić, Marko Nastić i Viktor Savić .
Sve fotografije ovog editorijala ispratite na mrežama Pepsi Srbija i Crna Gora.
Već više od 20 godina za Pepsi na tržištu Srbije i Crne Gore ovlašćena je punionica A&P, partner kompanije PepsiCo.
Sve o svim aktuelnim dekadama najpopularnijeg osvežavajućeg pića na svetu
pročitajte ovde.
PHOTO: Wannabe Media Studio
[…] kompanije. Trudimo se da uspešno negujemo inicijative i sprovodimo projekte koji za cilj imaju promociju naše kompanije kao jednog od najpoželjnijeg poslodavca“, zaključila je […]