Do pre desetak godina u industriji lepote se sve vrtelo oko prikrivanja nesavršenosti i saveta kako da ličite na omiljenu celebrity ličnost. A onda je stasala generacija zumera koja je postavila neke sasvim nove standarde i očekivanja. Lepota je u nesavršenosti i sasvim je ok da budete ono što jeste, a ne nečija kopija. U korenu ove promene jednim delom leži i “influenserska” kultura. Generacija Z želi da o trendovima sluša od pripadnika svoje generacije, a brendove bira prema tome da li donose pozitivne promene za društvo i planetu.
Post-milenijalci, generacija Z, zumeri — sve su to nazivi za one rođene posle 1997. godine, u svetu koji je već uveliko bio izmenjen tehnološkim napretkom. Okrenuti modernim tehnologijama, oni imaju poseban odnos i prema beauty trendovima: biraju proizvode za negu pragmatično i na vreme počinju brigu o svojoj koži.
Različitost
Glavni standard lepote generacije Z je odsustvo bilo kakvih standarda. Osećaju se kao deo raznolike zajednice i otvoreni su prema svima bez obzira na rasu, boju kože, veru ili poreklo. Predstavnici generacije Z posebno cene različitost i žele da ih u tome isprati i industrija lepote, od koje očekuju personalizovane proizvode za negu kože. Švedski brend FOREO i LUNA 3 Plus gedžet za čišćenje lica, upravo to nudi.
Prirodna i ekološki prihvatljiva nega
Efikasnost i održivost su zumerima važniji od cene. Prema studijama, 55% mladih bira ekološki prihvatljivu kozmetiku. Odsustvo štetnih materija u kozmetičkim proizvodima smatraju glavnim prioritetom i ističu važnost društvene odgovornosti brenda. Za mlađe generacije to nisu samo prazne reči i deo marketinga, već ključni faktori pri odabiru proizvoda za negu kože ili dekorativne kozmetike.
Inovacija i kreativnost
Generacija zumera je u stalnoj potrazi za novim senzacijama, utiscima i iskustvom. Tako i od industrije lepote očekujući uvek bolje i više. Ono za čim tragaju su moderni, elegantni beauty gedžeti koji su zaista efikasni i koji negu kožu podižu na viši nivo. FOREO LUNA 3 Plus, koji kombinuje dostignuća savremene tehnologije i stavlja ih u službu lepote, idealan je izbor za njih.
Beauty ritual kao oaza mira
Budući da žive u svetu koji se menja vrtoglavom brzinom, izloženi stresu i krizama, “digitalni domoroci” cene dnevne rituale kao oazu stabilnosti i mira. Ako život ponekad zna da bude komplikovan, nega kože to ne mora da bude. Jednostavnost kroz nove tehnologije i inovacije osnovna je filozofija FOREO brenda, koji je svima omogućio da u udobnosti svog doma, na putovanju i bilo gde sebi priušte brz tretman sa efektima kao iz salona lepote. Čuveni FOREO LUNA 3 Plus poput luksuznog spa rituala najpre termički i mahanički očisti kožu a zatim pruža prirodni facelift mikrostrujnom simulacijom ciljanih pordručja lica. Zumeri će ga svakako obožavati, mada je prikladan za sve uzraste i svaki tip kože.
Generaciju koja je “srasla” s digitalnim svetom posebno će očarati personalizacija tretmana. Putem mobilne aplikacije FOREO uređaji se povezuju sa pametnim telefonom, što omogućava jedinstvenu rutinu čišćenja lica.
Svi FOREO proizvodi dostupni su za kupovinu u Jasmin parfimerijama kao i online na jasmin.rs i ananas.rs.
Leave A Comment