Kako se prilbižava veliki povratka poznatog benda BTS na muzičku scenu stiže sve veći broj iznenađenja ovog južnojorejskog benda, a najveće iznenađenje je njihov projekat koji će raditi zajedno sa svojim fanovima pod nazivom „ARMYPEDIA”.
곧 시작합니다. ARMY와 함께 만드는 BTS 기억 저장소 #아미피디아
Get ready for the archive of all things BTS, made by ARMY! #ARMYPEDIAhttps://t.co/9OLKLoQl1n pic.twitter.com/BjGcGFe1ij— ARMYPEDIA (@ARMYPEDIA) 22. фебруар 2019.
22. februara zvanično je pokrenut ,,ARMYPEDIA” web sajt na kome će sa svojim fanovima, ARMY- jima, deliti sve neverovatne trenutke koje su zajedno doživeli, počevši od juna 2013.
Ova kampanja je starovala tizerima u sedam gradova – Seulu, Los Anđelesu, Tokiju, Njujorku, Londonu, Parizu i Hong Kongu.
Final update of #ARMYPEDIA Teaser the QT codes at 7 cities
1. Seoul – Jungkook
2. Tokyo – Jhope
3. Hong Kong – Jin
4. New York – Suga
5. LA – Jimin
6. London – V
7. Paris – RMPhoto Cr : owners please tag them if you know
This is Spectacular! @BTS_twt pic.twitter.com/H1fKrXfG8t— Soo Choi ? (@choi_bts2) 22. фебруар 2019.
Fanovi će moći da učestvuju u ovom velikom projektu tako što će tražiti delove slagalice (biće tačno 2080 delova slagalice), zatim će odgovarati na razne kvizove i to će im pomoći da stvaraju svoja sećnja sa BTS – om.
Big Hit Entertaiment je rekao ,,ARMYPEDIA” je veliki svetski projekat koji je mogao da pokrene samo BTS”.
Vest o globalnoj kampanji usledila je nakon što je bend objavio da će krenuti na svetsku turneju, koja će se održati na stadionima u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Brazilu i Japanu, a sve u u sklopu svoje proširene turneje „LOVE YOURSELF: SPEAK YOURSELF”.
Fanovi, da li ste uzbuđeni?
Priredila: Nikoleta Jovičič
Foto: Big Hit Entertaiment press
Leave A Comment