Svetski lider u kozmetičkoj industriji, kompanija L’Oréal je na sajmu VIVATECH u Parizu (Viva Technology Paris 2019) predstavila niz inovacija koje korisnicima pružaju jedinstveno iskustvo i doživljaj lepote. Ovaj sajam startapova, digitalnih transformacija i inovacija, održan je po četvrti put i ove godine okupio je više od 120 hiljada učesnika i posetilaca iz 125 zemalja.
L’Oréal je i ove godine potvrdio svoju poziciju lidera nastupom čija je tema bila Lepota bez granica („Limitless Beauty“) i korišćenjem digitalnih tehnologija omogućio posetiocima da otkriju budućnost lepote. U četiri posebno dizajnirana izložbena prostora posvećena novim tehnologijama, kreativnosti, agilnosti i personalizaciji, L’Oréalovi brendovi predstavili su niz usluga i uređaja zasnovanih na veštačkoj inteligenciji (Artificial Intelligence – AI) i proširenoj stvanosti (Augmented Reality – AR).
Jedna od najznačajnihjih ovogodišnjih inovacija bio je Virtuelni konsultant za kosu (Virtual Hair Advisor) kreiran od strane tima L’Oréal Professionel i kompanije Modiface koja se bavi razvojem tehnologija koje kombinuju negu lepote s proširenom stvarnošću. Posetioci su korišćenjem glasovne komande bili u prilici da dobiju potpuno personalizovane profesionalne savete za negu kose i virtualno isprobaju boju koja im najbolje odgovara.
U delu koji je bio posvećen nezi kože Vichy je predstavio SkinConsultAI, najnoviji vid digitalne dijagnoze kože koja ne detektuje samo promene koje su posledica starenja kože, već sugeriše i personalizovanu, adekvatnu negu u skladu sa procenjenim stanjem. SkinConsultAI by Vichy je rezulltat naučno istraživačkog projekta na kome se radilo 15 godina u saradnji sa dermatolozima, uz maksimalnu podršku veštačke inteligencije, razvijenu i primenjenu od strane tima kompanije ModiFace.
La Roche-Posay je predstavio aplikaciju Effaclar Spotscan. Ova aplikacija, takođe razvijena u saradnji sa dermatolozima, koristi veštačku inteligenciju i naučne podatke da analizira problematičnu kožu. Aplikacija omogućava personalizovane savete i preporuke u sprečavanju nastajanja akni i prevenciji pogoršanja stanja kože.
U posebnoj zoni posetiocima je bilo omogućeno da otkriju poslednje svetske trendove zahvaljujući virtualnom zidu beauty trendova (360° Immerison Wall) inspirisanim sadržajima sa društvenih mreža. Na njemu su, korišćenjem veštačke inteligencije, u realnom vremenu prikazivane aktuelne fotografije iz svih krajeva sveta, koje su se u tom trenutku šerovale globalno.
Uz naprednu tehnologiju, kreativnost i agilnost, Loréal je predstavio i proširene mogućnosti prilagođavanja jedinstvenim potrebama kupaca već na prodajnom mestu. Tako će tehnološka inovacija My Little Factory omogućiti proizvodnju personalizovanog pudera na zahtev, dok je Lancôme Shade Finder, napredna tehnologija bazirana na veštačkoj inteligenciji, osposobljen da preporuči odgovarajuću nijansu pudera za svakog pojedinačnog korisnika, direktno na prodajnom mestu.
Predstavljene su i mogućnosti 3D štampanja i prilagođavanja koje se koriste u proizvodnji novih Lancôme i Viktor&Rolf mirisa, kao i Giorgio Armani Beauty prodajni automat sa integrisanim virtuelnim testiranjem boja ruževa, koji je takođe razvijen uz podršku ModiFacea.
Foto: Mario Fourmy/L’Oréal
Leave A Comment