Urban Decay je revolucionaran cruelty free beauty brend koji od svog lansiranja 1996. veruje u različitost. U inicijalnom saopštenju za medije stoji da su proizvodi namenjeni „za oči, nokte, usne i kožu devojaka i mladića koji žele da promene poimanje lepote i da joj daju lični pečat”, čime su pokrenuli misiju brenda da dovede status quo u pitanje, pritom podsećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvek trebala da bude zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja da odbacuje jednoličnost koja je prisutna u industriji lepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa.

„‚Pretty Different’ je naša posveta svim zaljubljenicima u makeup koji ne prihvataju standarde lepote”, izjavila je Wende Zomnir, suosnivačica marke Urban Decay. „Njome odajemo počast individualnosti, jer su svi drugačiji na svoj način. Pomoću nje pristupamo menjanju značenja kozmetičke marke.”

Uz liniju „Pretty Different”, Urban Decay takođe predstavlja pet novih ambasadora, kolektiv trendsetera koji odbijaju prihvatanje nametnutih standarda i umesto toga slave jedinstvenost. Ezra Miller, Lizzo, Joey King, Karol G i CL su predvodnici kampanje i zaštitna lica nadolazećih proizvoda Urban Decay-a koji će biti lansirani tokom ove godine, kao zagovornici stava „Pretty Different” (Lep na svoj način).

„UD ambasadori su dinamične ličnosti na globalnom nivou koje se zalažu za ono u šta veruju”, nastavlja Zomnir. „Oni predstavljaju pravu definiciju različitosti i otelotvoruju duh UD-a. To je zato što različitost ne znači samo biti ‚čudan’ ili poljuljati status quo – to znači biti ono što jesi.”