Džoker u maestralnom izvođenju Hoakin Finiksa najgledaniji je strani film u istoriji naše zemlje od kada je postala nezavisna država. U Srbiji Filipsovo remek – delo pogledalo je preko 300.000 gledalaca i time ga uvrstilo u zvezdano nebo filmske umetnosti u našoj zemlji. Pored toga DŽOKER je i strani  film sa najvećom zaradom na blagajnama srpskih bioskopa ikada. Direktor Blitz Filma Srbija, gospodin Vladan Sretenović ,  kompanije koja je donela ovaj film srspkoj publici izjavio je: “ Vrlo sam ponosan na ovaj rezultat. Ponosan sam na to što je srpska publika još jednom dokazala da ceni kvalitetnu umetnost, kvalitetan film. Ponosan sam I na svoj tim koji je pratio uspon ovog filma od perioda kada nisu baš svi verovali u njega. Pozivam sve koji nisu pogledali film da to učine a one koji već jesu da to učine još jednom jer ovakvi filmovi svoju snagu pokažu tek na “ drugo gledanje”.

DŽOKER je i dalje na repertoaru svih bioskopa, a iskoristićemo ovu priliku da se još jednom osvrnemo na ovo, sada već dokazano, remek delo.

Uvek sam u gomili, Artur Flek je čovek koji traži bliskost. Ipak , dok korača utabanim ulicama Gotama i vozi se javnim prevozom neprijateljskog grada prepunog podela i nezadovoljstva, Artur nosi dve maske. Jednu nanosi za svoj posao klovna, a drugu nikada ne može da skine. To je maska koju projektuje u uzaludnom pokušaju da se oseća kao deo sveta oko sebe, a ne kao neshvaćen čovek kog život stalno poražava. Artur nema oca, samo krhku majku, navodno koja mu je verovatno i najbolja prijateljica, a koja mu je dala nadimak Happy, nadimak koji je podstrekao Arturov osmeh koji skriva tugu.

Film Džoker  čiju režiju, scenario i produkciju potpisuje Tod Filips , je njegova originalna verzija zloglasnog DC negativca, priča o poreklu  prožeta tradicionalnim mitologijama lika.  Filipsov  Arthur Flek, kojeg nezaboravno tumači  Hoakin Finiks , je čovek koji se bori da pronađe svoj put u Gotamovom slomljenom društvu. U želji da ga obasja bilo kakvo svetlo, odluči da se okuša  kao stand-up komičar, ipak  čini se kako je uvek on predmet ismejavanja. Uhvaćen u cikličnom postojanju između apatije i okrutnosti i, na kraju , izdaje, Artur donosi jednu lošu odluku za drugom što dovodi do lančane reakcije eskalirajućih događaja u ovoj groznoj, alegorijskoj studiji karaktera.