Srpski Davos“ ove godine je počeo humanitarnom ski trkom u organizaciji kompanije Mastercard i Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka za izgradnju nove i do sada najveće NURDOR Roditeljske kuće za male superheroje i njihove roditelje. U trci su učestovali partneri, predstavnici finansijskog sektora, kao i svi oni koji su želeli da daju svoj doprinos, a za svakog prijavljenog učesnika Mastercard je izdvojio novčani iznos i ukupno donirao 5.000 evra Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka.

Trku su svojim učešćem odnosno sa takmičarima podržali: Sberbank, Erste banka, VIP Mobile, Payten, Nina Media, VIP Mobile i A1 Srbija,  Gorska Služba spašavanja, JP Skijališta Srbije i INFO KOP. Poznati sportski komentator Aleksandar Stojanović, zajedno sa Nemanjom Tadićem,  našim paraolimpijcem koji je i sam počeo da uživa u skijanju, komentarisao je uživo trku i doprineo dobroj atmosferi na stazi.

Mastercard humanitarna ski trka za NURDOR na Kopaoniku

,,Osnova našeg poslovanja je pružanje neprocenjivih iskustva korisnicima ali i podsticanje ljudi  da preduzmu promene od kojih će njihova zajednica imati koristi. Želimo da inspirišemo ljude da daju svoj doprinos ostvarenju jednog velikog cilja od nacionalnog značaja, a Kopaonik Biznis Forum predstavlja jedinstvenu priliku da i poslovnoj zajednici ukažemo na nacionalni značaj izgradnje nove roditeljske kuće  i da ih uključimo u nešto neprocenjivo“,  izjavila je Jelena Ristić, direktor kompanije Mastercard za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine i dodala:  „Sklapanje javno privatnih partnerstva jedan je od načina na koji možemo da unapredimo naše poslovanje ali i uslove okruženja u kojem živimo i radimo. Transformacija našeg biznisa ogleda se u našoj premisi da radimo dobro čineći dobro, a to je upravo borba za NURDOR roditeljsku kuću i hrabre superheroje.“

Da podsetimo da je kompanija Mastercard u oktobru 2019. godine donirala 250.000 evra za izgradnju NURDOR roditeljske kuće čime je završena šestomesečna kampanja „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj“, u okviru koje je Mastercard za svaku beskontakntu, onlajn ili mobilnu transakciju izdvajao novac za izgradnju nove Roditeljske kuće. Humanitarna ski trka predstavlja nastavak podrške onima kojima je to najpotrebnije, a to su hrabri mališani koji se bore za izlečenje i njihovi roditelji koji su uz njih u tim trenutcima.

Kompanija Mastercard je petu godinu za redom pokrovitelj Kopaonik Biznis Foruma, najvećeg biznis događaja u zemlji i regionu koji okuplja preko 1.300 učesnika i predstavnika iz različitih industrija. Glavna tema ovogodišnjeg foruma je digitalna revolucija i način na koji ona transformiše naše svakodnevne živote i ovaj jubilej predstavlja jedinstvenu priliku da pokažemo kako tehnologija može biti iskorišćena, kako za unapređenje ekonomskog razvoja, tako i za dobrobit društva.