Prošle nedelje u novootvorenom tržnom centru Galerija Belgrade, u Sephora parfimeriji je lansirana Giorgio Armani beauty kozmetika, a u petak, 6. novembra grad Beograd dobio je još dve kozmetičke destinacije za sve ljubitelje ovog luksuznog brenda i to Sephora parfimerijame u TC Ušće i TC Delta City.

Armani beauty već 20 godina ističe svojstvenu lepotu svake žene, za postizanje samopouzdanja i unutrašnjeg zadovoljstva.

„Smatram da lepota prvenstveno dolazi iznutra. Moje kreacije ne služe tome da maskiraju ili prikriju jedinstvenost, već da je istaknu.“

                                                                                                                   Giorgio Armani

Giorgio Armani beauty je oduvek zagovarao politiku inovativnosti kada je reč o najuspešnijim kreativnim trendovima u kozmetici, kako bi korisnicima omogućio izuzetnu prozračnost, postojanost i ugodnost. Takva posvećenost izuzetnosti postavlja visoke standarde lepote i što je još važnije – ženama pomažu da budu svoje i pune samopouzdanja. Tajna Armanijeve kozmetike su beauty proizvodi koji donose odmeren rezultat i nikada ne ostavljaju utisak preterivanja. Cilj je postizanje jednostavnog i stvarnog učinka, uz neizostavnu prefinjenost. Lice blista punim, prirodnim sjajem, a obavijeno je samo sa onoliko make-upa koliko je potrebno za naglašavanje tena, karakteristika lica i očiju. Upravo je to potpis ovog dizajnera: suptilnost, čistoća i težnja za savršenom elegancijom. Stil je nesumnjivo luksuzan, ali nije nametljiv; cilj je negovati harizmatičnu i senzualnu ženstvenost.

Giorgio Armani beauty kozmetiku je trenutno ekskluzivno dostupna u u Sephora parfimerijama:

  • TC Galerija Belgrade- Bulevar Vudro Vilsona 12

  • TC Ušće- Bulevar Mihajla Pupina 4 i

  • TC Delta City- Jurija Gagarina 16.

Preporučene maloprodajne cene:

LUMINOUS SILK 30 ML 6250,00
NEO NUDE 35ML 4521,00
LIP MAESTRO 4477,00
EYES TO KILL CLASSICO 4363,00
EYE TINT 3554,00
POWER FABRIC 6375,00

*Cene su informativnog karaktera, L’Oreal Balkan nema uticaja na formiranje konačnih cena u maloprodaji.