Charli D’Amelio prva je korisnica društvene mreže TikToka koja je uspela da animira 100 miliona pratilaca, ostavivši tako iza sebe brojne zvezde poput Ariane Grande, Kylie Jenner i Selene Gomez.

Ova 16-godišnjakinja našla se na žestokom udaru kritika pre par dana zbog svog ponašanja na večeri i tada je počela da gubi i po 14.000 pratilaca po satu. Čini se kako su joj fanovi ipak oprostili te je Charli oborila rekord na ovoj društvenoj mreži.

– Skupila sam 100 miliona pratilaca na TikToku. Ne znam ni kako bih reagovala, uglavnom zato što još nisam svesna da je ovo stvarno. Jednostavno, iskreno ne znam šta da učinim. Sama sam u svom kupatilu i gledam objave na Twitteru, a ja iskreno ne znam što da radim. Tako sam zbunjena. Pre samo nešto više od godinu dana bila sam u Konetiketu i redovno se školovala, ne radeći ništa, a sada živim u Los Angelesu i imam najbolje prijatelje ikad. Da nema pandemije, volela bih se odmah sresti i pozdraviti sa svih 100 miliona ljudi. Ali to je sada nemoguće – kazala je Charli D’Amelio u videu koji je podelila na društvenim mrežama.

@charlidameliothank you so much to everyone who joined these zooms and stay tuned for more of these!! it was so much fun talking to you all!!!

♬ original sound – charli d’amelio

Pored najviše pratilaca na ovoj društvenoj mreži, Charli je oborila još jedan rekord. Naime, ona je prikupila 100 miliona pratilaca u rekordnom roku. YouTubeu je trebalo 14 godina pre nego što je prvi korisnik ove platforme prikupio ovoliki broj pratilaca, dok je 16-godišnja Charli na TikToku to uspela za godinu i pol.

Ona je svoj profil na TikToku napravila u maju 2019. godine gde je objavljivala snimke na kojima pleše u svojoj sobi.

Brojka od 100 miliona velika je prekretnica i za samu TikTok aplikaciju.

Angažman na društvenim mrežama doveo je Charli D’Amelio do prve uloge u dugometražnom filmu, lansiranja vlastite kolekcije šminke, saradnje s velikim brendovima, reklame za SuperBowl… Ona se pojavila i u videospotu Jennifer Lopez, a njena prva knjiga nazvana „Essenrely Charli: Ultimate Guide to Keeping It Real“ biće objavljena idućeg meseca, a mi se nadamo da će naše izdavačke kuće koje obraćaju pažnju na mlađu populaciji razmisliti o ovoj knjizi.