Klimatske promene, nastale usled prekomernog zagađenja različitim štetnim materijalima, ostavile su negativan uticaj kako na ljude, tako i na životinje i prirodu. S obzirom na to da je recikliranje jedan od najvažnijih zadataka za očuvanje životne sredine, brend Nike na globalnom nivou prepoznao je važnost ove teme i pokrenuo kampanju koja ima za cilj podizanje svesti o značaju recikliranja, te predstavio novu kolekciju od recikliranog materijala.
Kolekcija je već naišla na brojne pozitivne komentare, a pored modernog dizajna, nova oprema i modeli patika napravljeni su od najmanje 50-70 odsto recikliranog materijala. Kampanja je počela i u Srbiji, a više o toj temi svi ljubitelji Nike brenda imaće priliku da čuju u okviru Sneakerville show-a, koji će 19. i 20. decembra u 16 časova biti premijerno emitovan na RED TV-u, kao i na zvaničnom Sneakerville YouTube kanalu. O samoj kampanji pričaće i poznati Nike promoteri – košarkaš Dušan Bulut, fudbaler Slobodan Stanojlović, influenser Milan Vučićević (Nichim Izazvan), fitnes instruktorka Janka Budimir, kao i popularni reper Coby.
Brojne poznate ličnosti, poput glumca Miodraga Radonjića, filmske montažerke Maše Memedović, influensera Milana Vučićevića (Nichim Izazvan) i profesora menadžmenta modnih kompanija na Akademiji del Lusso Aleksandre Marić, podržale su ovu kampanju kako bi doprinele jačanju svesti o tome koliko je recikliranje važno za očuvanje životne sredine. Fotografisanje promotera i nove kolekcije održano je u fabrici ALWAG koja se bavi reciklažom PET ambalaže. ALWAG je član Srpske asocijacije reciklera i udruženja reciklera Srbije koji vode računa o zaštiti životne sredine podsticanjem cirkularne ekonomije, kao i stalnim razvojem novih tehnologija za upravljanje otpadom.
Brend Nike će i u budućnosti pored praćenja mode i svih svetskih trendova, za cilj imati zadatak kako da sačuva budućnost sporta.
Leave A Comment