Ovaj projekat brenda H&M ima za cilj da pronađe i osnaži male uzore koji prave progresivne promene kada su u pitanju socijalna jednakost, održivost, obrazovanje i još mnogo toga.
H&M je zajedno sa Brajanom Brajantom, rediteljem nominovanim za Oskara, napravio kratak film sa decom, malim uzorima, koji su potrebni današnjem svetu. Ovim projektom kompanija započinje inicijativu njihovog identifikovanja i podrške. Film ističe velike i male inicijative koje čine naš svet boljim, a svrha je da ilustruje kako mladi ljudi danas gledaju na odrasle uz ideju da je liderstvo i hitna potreba za promenama unutar njih.
Današnja deca su informisanija, angažovanija i sposobnija nego ikada pre. Ima bezbroj primera gde mladi preuzimaju inicijativu da naprave svet boljim mestom za život, ispunjavajući time vakuum onima za koje bismo obično očekivali da to rade – odrasli. U vreme društvenih i ekoloških previranja, liderstvo nikada nije bilo ovako važno. Ova osnovna potreba inspirisala je kompaniju da istraži koju bi ulogu mogla da igra u pružanju podrške uzorima koji su tu, ispred nas i definišu našu budućnost.
Putem ove inicijative H&M želi da predstavi, zagovara i priča priče mladih ljudi koji menjaju svet. Želi da podrži, poboljša i doprinese boljoj budućnosti i dece i roditelja, jer veruje da svet mora prigrliti optimističnu, saradljivu i slobodoumnu prirodu dece.
„Kao kompanija koja se zalaže za progres, osećamo izvesnu dužnost da iskoristimo našu veličinu kako bismo napravili promene i danas i u budućnosti“, rekao je Paskal Brun, globalni menadžer za održivost u H&M-u. „Ambiciozni smo u ciljevima da naše poslovanje učinimo pravičnijim i održivijim kako bi svet bio bolji i za buduće generacije. Deo toga je i odluka da se pojača glas uzora koji danas prave razliku, a to su deca.“
Kako bi napredovao, H&M pita da li treba da preispitamo svoje uzore, a zatim poziva druge da se pridruže pokretu, predstavljajući decu kao uzore koji su nam svima potrebni, jer su deca oni od kojih možemo nešto naučiti. H&M želi da podstakne ljude da podele svoje priče o uzorima kao inspiraciju drugima i da predstave veliki potencijal dece, koji odrasle čine tako malim.
Da biste se pridružili pokretu, posetite hm.com/kids i nominujte svoj uzor među decom. Kasnije ove godine, brend će predstaviti njihove napore i stvoriti svest o tome kako se šira zajednica može pridružiti njihovom radu. Digitalna platforma biće dostupna od 29. aprila.
Cilj kompanije je ne samo da prikaže uticaj ove dece, već i da pomogne u podržavanju njihovih ciljeva koristeći prihod od nove linije održivije odeće inspirisane mladim uzorima, koju je razvio dizajnerski tim H&M Kids. „Ovo je više od pukog identifikovanja neke sjajne dece, to je stavljanje snage naše globalne infrastrukture iza nečega u šta zaista verujemo“, kaže Paskal Brun.
Leave A Comment