Sa pojačanom tražnjom na tržištu rada, sve više dolazi do kontakta, ali i nerazumevanja između „novih snaga“ koje nam dolaze iz generacije Z i mahom milenijalaca sa sada već bogatim radnim iskustvom i ustaljenim poslovnim praksama. U želji da bolje razume mlade, pruži im podršku u profesionalnom razvoju, kao i da umanji pomenuti jaz, Nestlé Srbija u saradnji sa izdavačkom kućom Laguna poziva studente i sveže diplomce da podele svoja razmišljanja o karijeri i daju ideje za unapređenje poslovnog okruženja. Od njih se očekuje da na na sajtu Nestlé Srbija u i-mejlu budućem poslodavcu opišu svoje idealno radno mesto, a autora najkreativnije objave očekuje vredna nagrada. 

Konkurs pod nazivom „Pismo budućem poslodavcu“ deo je posvećenosti kompanije negovanju zdravog, podsticajnog i prijatnog radnog okruženja koje osnažuje zaposlene i doprinosi njihovom ličnom i profesionalnom razvoju. Na ovaj način najveći svetski proizvođač hrane i pića nastoji da što bolje razume potrebe, očekivanja i kreativne vizije novih generacija kako bi dodatno unapredio uslove rada i mladima olakšao prve profesionalne korake. 

„Razmenjivanje mišljenja sa mladim ljudima i nas čini mlađima. Ovakva vrsta otvorenog dijaloga od velikog je značaja za nas u kompaniji Nestlé, koja ima istoriju dugu više od 150 godina,  ali takođe, želimo da verujemo da interakcija sa nama koji imamo nešto više iskustva mladima biti od koristi u kreiranju pravih radnih navika koje će ih učiniti konkurentnijim na tržištu rada. Konkurs smo pokrenuli kako bismo stekli bolji uvid u svet mladih, što će našu posvećenost njima dodatno osvežiti. Veoma cenimo njihovo mišljenje i pozivamo ih da budu otvoreni pri opisivanju svojih snova i očekivanja“, rekla je Tijana Bošnjak, menadžerka ljudskih resursa u Nestlé Srbija.  

Konkurs se organizuje u saradnji sa izdavačkom kućom Laguna i traje od 5. do 17. septembra. Tročlani žiri koji čine cenjeni pisac Živojin Petrović, alpinista i motivacioni govornik Miloš Ivačković i menadžerka ljudskih resursa u Nestlé Srbija Tijana Bošnjak izabraće najmaštovitije i najkreativnije objave. Autora najupečatljivijeg pisma poslodavcu očekuje laptop, koji će mu olakšati dalje širenje znanja i usavršavanje veština potrebnih za buduće zaposlenje, kao i poklon ručak sa generalnom direktorkom Nestlé-a za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju. Svi učesnici literarnog konkursa od partnera Laguna dobijaju kodove za čitanje preko 3.000 knjiga preko aplikacije EDEN Books