Italijanski superstar vraća se sa prvim izdanjem ove godine. Mahmood predstavlja novi singl „Inuyasha“, praćen gotovo nestvarnim muzičkim spotom.
View this post on Instagram
Inspirisana japanskim animiranim likom, balada „Inuyasha“ govori o kompleksnom odnosu koji na težini dobija upravo i zahvaljujući Alessandrovoj emotivnoj izvedbi. Pesmu je napisao već uhodani duo – Mahmood i Dardust, zaslužan i za prethodna uspešna ostvarenja.
Spot oslikava istu inspiraciju, a upotpunjen je nestvarnim kadrovima u kojima se vodilo računa o apsolutno svakom detalju. Kostim svakako nosi jednu od glavnih uloga, a za to je zaslužan Riccardo Tisci, kreativni direktor Burberry-a, koji je odeću kreirao ekskluzivno za „Inuyasha“ video.
Mahmood je najveći uspeh do sada zabeležio 2019. godine sa singlom „Soldi“ koji je, osim što je postao i najstrimovanija italijanska pesma svih vremena, ostvario neverovatan uspeh na globalnom nivou. Pratili su ga hitovi „Barrio“ i „Rapide“, a 2020. godine stigle su dve upečatljive saradnje „Moonlight Popolare“ i „Dorado“. Da je ova egzotična muzička priča stigla i na naše prostore pokazuje uspeh njegovih singlova i na domaćim radio stanicama.
Izdanje „Inuyasha“ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Deezer, Apple Music i YouTube Music , kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: https://umrs.lnk.to/MahmoodInuyasha
Foto: Universal Music Serbia
Leave A Comment