Selena Gomez je rešila da se pridruži se Rihanni, Ariani Grande i Lady Gagi, ali ne u muzičkom ili filmskom studiju, već u svetu celebrity beauty preduzetnica.
Naime, kako prenose američki mediji, Selena Gomez je podnela zahtev za brendiranje imena svoje istoimene beauty linije koja će uključivati parfeme, kozmetiku, proizvode za negu kože i kose, sapune i eterična ulja.
Pevačici i glumci ovo nije prvi izlet u beauty vode. Sel je 2011. godine lansirala parfem s svojim imenom koji je stvorila uz pomoć svojih obožavatelja koje je pitala da joj pomognu da odabre „romantičnu kombinaciju mirisa koja je istovremeno slatka, ali i zrela“, izjavila je tada za stranicu Racked.
Selena Gomez je također tokom proteklih godina ostvarila brojne dizajnerske saradnje. Lansirala je liniju odeće Out Loud koja se prodavala u supermarketima K-mart 2010. godine, postala je zaštitno lice brenda Coach s kojim već par godina sarađuje i na liniji torbica, a zajedno su 2018. godine izbacili i kolekciju odeće.
Pored toga ona je trenutno i zaštitno lice sportskog brenda Puma te i s njima radi na liniju patika, sportske odeće i modnih dodataka. Prava preduzetnica rekli bismo mi!
[…] Gomez je odlučila da promeni frizuru i prepustila se u ruke poznate frizerke Marisse Marino, a rezultat je […]