Hwasa je izvela svoj novi singl „Twit” prvi put za M Countdown, južnokorejski televizijski šou. Ovako se Hwasa izdvojila iz svoje grupe Mamamoo.

Pre nego što je došla na binu, Hwasa je pokazala nekoliko svojih kontroverznih autfita tokom nastupa sa Mammoosom. Tako je pokazala da se izborila sa svojim hejterima i da je odlučila da ponosno pokazuje svoje telo i jedinstvenu garderobu. Za svoj solo nastup, izabrala je plavi autfit prekriven plastikom.

Hwasa je izbacila „Twit” 13. februara zajedno sa spotom. Fanovi su dobro prihvatili ovaj singl, i to ne samo u Koreji. Trenutno je najprodavaniji K-pop singl u Americi. Vrlo brzo je ušao u Top 100 na U.S. iTunes Top Songs Chart.

Pevačica je ovaj singl izvela i na događaju Music Bank, a fanovi očekuju da će biti još mnogo nastupa sa novom pesmom u narednom periodu.

Priredila: Nikoleta Jovičić

Foto: Instagram