Coca-Cola slavi 100 godina božićnih oglasa s kampanjom koja podstiče ljude da budu prisutniji i koja će se prikazivati zajedno s porukama „Praznici dolaze“. (‘Holidays Are Coming’)

Coca-Cola započinje svoju božićnu marketinšku kampanju, ali ovogodišnje aktivnosti neće uključivati neke tradicionalne akcije poput one u Britaniji – godišnja turneja kamionima koja je otkazana zbog virusa Covid-19.

Globalna kampanja, nazvana „Pismo“ (Letter), traži od potrošača da ovog Božića „daju nešto što sao oni mogu da daju – sebe“, jer podstiče ljude da budu istinski prisutni jedni s drugima.

Vodeći se uz Coca-Colinu reklamu „Praznici dolaze“, nova kampanja obeležava 100 godina otkako je Coca-Cola stvorila svoju prvu prazničnu aktivnost i nadovezuje se na povezanost s razdobljem praznika.

Oglas, koji su kreirali Wieden + Kennedy London, započinje scenom u kojoj se otac sprema da napusti dom i kreni na posao. Dok se sprema da krene, ćerka mu predaje pažljivo napisano pismo Dedu Mrazu tražeći mu da ga pošalje usput. Zauzet na poslu, vidimo kako shvata da je zaboravio da pošalje pismo. I tako odlazi u misiju kako bi osigurao da pismo sigurno stigne do Deda Mraza uoči Božića, što uključuje putovanje preko mora i kroz džungle pre nego što stigne do Severnog pola.

Direktor marketinga Coca-Cole iz Velike Britanije Kris Robbens kaže: „Ove će godine božićna sezona biti značajnija nego ikad pre. Kao kompanija, Coca-Cola slavi prazničnu sezonu kroz oglašavanje od 1920-ih, pružajući uzdižuće poruke jedinstva i radosti.

„Naš novi oglas odražava pravu čaroliju Božića – našu veću zahvalnost prema voljenima, osećaj zajedništva i našu potrebu da budemo jedni s drugima ovog Božića, pre svega.“

Oglas će se prikazivati od decembra u Velikoj Britaniji i kao i na 91 tržištu gde se distribura Coca-Cola. U sklopu svoje praznične kampanje, Coca-Cola također ponovno vraća na tržište svoj ukus cimeta.

Međutim, godišnja turneja kamionima se neće dogoditi ove godine u Velikoj Britaniji, a ograničenja koja nam nameće korona virus prisiljavaju Coca-Colu da otkaže događaje.

“Zbog trenutnih ograničenja u celoj zemlji, naša Coca-Cola turneja božićnih kamiona ove godine neće ići kroz zemlju. Znamo da je razočaravajuće, ali nastavićemo da delimo posebne božićne trenutke tokom sezone praznika. Radujemo se što ćemo se videti sledeće godine ”, kaže kompanija u twetu.