Poznata pevačica Selena Gomez se konačno vratila muzici na svom maternjem jeziku-španskom. Svojim novim singlom “De Una Vez” digla je veliku prašinu, pa je sada interesovanje medija za pevačicu veće nego ikada! Sel sa zadovoljstvom odgovara na sva pitanja medija, a otkrila je mnogo zanimljivih informacija o samom spotu, pesmi i svojim daljim planovima. Na pesmi “De Una Vez” je radila sa kreativnim timom, odnosno supružnicima Taniom Verduzco i Adrianom Perez, koji su joj pomogli da sve ispadne onako kako treba. Ovog puta je otkrivena tajna predivne haljine koju je Selena nosila u spotu za svoj novi singl!

”Želeli smo da se igramo u pripremama za ovaj spot, dizajnirali smo srce, koje u meksičkoj kulturi nazivamo Milagro, i njegovo svetlo treba da bude metafora za isceljenje tokom cele priče. I cveće na Rodarte haljini ima značenje-želeli smo da se igramo sa cvećem onako kako je to radila Frida, ali smo ga prilagodili današnjim standardima modernog. Cveće na haljini, u kosi i u spotu povezuju se sa idejom obnove”-pričaju kreativci spota, Tania i Adrian.

“Ako već želim da radim na projektu koji je inspirisan Latino kulturom, želela sam da radim sa ljudima koji dugo godina rade sa pevačima i to na španskom jeziku, i drago mi je što sam to ostvarila. Očekujte nove projekte na španskom, jer želim da se razvijam i istražujem”-zaključuje Selena u novom intervjuu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Autor: Arijana Đokić

Foto: Promo