Nakon 7 godina od lansiranja franšize Si koja je postigla veliki uspeh, Giorgio Armani sa ponosom predstavlja My Way svetli miris belog cveća koji otvara novo poglavlje ženstvenosti, kreiran kako bi pokazao posvećenost održivosti.
Ovaj miris prenosi snažnu i jedinstvenu poruku: odlučna sam da sledim sopstveni put.
Značaj parfema MY WAY nije sadržan samo u njegovom nazivu: on predstavlja uticaj životnih putovanja, bila ona geografska ili emotivna, na kreiranje našeg karaktera koji oblikuju ljudi koje srećemo na tim putovanjima, kao i trenuci koje proživljavamo. Ovaj miris nije uspeo samo da ovekoveči duh znatiželje i povezanosti, već i da prikaže njegovu srž: „Ja sam ono što živim”.
Oličenje MY WAY mirisa je američka glumica Adria Arjona, koja deli jedinstveni afinitet prema filozofiji iza ovoga parfema, o čemu najbolje svedoče njen karakter i životni stil, odnosno njena otvorenost prema novim iskustvima i povezanost sa drugima. Osim što će postati ambasadorka parfema MY WAY, takođe će predstavljati i dekorativnu kozmetiku brenda. Arjonu čekaju i drugi veliki projekti, kao što je Marvelov film Morbius koji izlazi 2021., ali ga već sad svi sa nestrpljenjem iščekuju.
„Adria Arjona je pustolov, moderna žena današnjice: inteligentna, znatiželjna, nezavisna i bez predrasuda, sposobna da ceni svako životno iskustvo. Ona je prava građanka sveta koja, zahvaljujući svojim jedinstvenim iskustvima i susretima, sa pravom može reći: Ja sam ono što živim.” – istakao je Giorgio Armani.
Parfem MY WAY predstavlja prekretnicu u Armanijevom planu posvećenom smanjenju uticaja na životnu sredinu i borbi protiv klimatskih promena.
„Verujem da bi se trebalo posvetiti rešavanju ekoloških problema, sada više nego ikada. Ne možemo ignorisati činjenicu da budućnost mladih naraštaja zavisi od naših izbora.” – kaže Giorgio Armani.
Od upotrebe recikliranih materijala i onih kojih se mogu reciklirati preko sastojaka iz održivih izvora do inovativnog sistema ponovnog punjenja, koji dovodi do značajnog smanjenja otpadnog materijala, MY WAY najbolje predstavlja ekološke napore našeg brenda.
Zahvaljujući kombinaciji tih napora, kao i očuvanju 650 hektara madagaskarske prašume, parfem MY WAY ostvario je ugljeničnu neutralnost. Kao rezultat novog petogodišnjeg akcijskog plana, brend Armani beauty takođe se posvećuje daljem smanjenju karbonskog otiska za dodatnih 25 % i postizanju ugljenične neutralnosti za sve svoje proizvode do 2025.
Miris MY WAY će prvo biti dostupan isključivo u internet prodavnici brenda Armani beauty od 10. avgusta, a širom sveta od 23. avgusta, dok će se prikazivanje reklamne kampanje na globalnom nivou održati 6. septembra 2020.
[…] Giorgio Armani beauty je oduvek zagovarao politiku inovativnosti kada je reč o najuspešnijim kreativnim trendovima u kozmetici, kako bi korisnicima omogućio izuzetnu prozračnost, postojanost i ugodnost. Takva posvećenost izuzetnosti postavlja visoke standarde lepote i što je još važnije – ženama pomažu da budu svoje i pune samopouzdanja. Tajna Armanijeve kozmetike su beauty proizvodi koji donose odmeren rezultat i nikada ne ostavljaju utisak preterivanja. Cilj je postizanje jednostavnog i stvarnog učinka, uz neizostavnu prefinjenost. Lice blista punim, prirodnim sjajem, a obavijeno je samo sa onoliko make-upa koliko je potrebno za naglašavanje tena, karakteristika lica i očiju. Upravo je to potpis ovog dizajnera: suptilnost, čistoća i težnja za savršenom elegancijom. Stil je nesumnjivo luksuzan, ali nije nametljiv; cilj je negovati harizmatičnu i senzualnu ženstvenost. […]
[…] Giorgio Armani beauty je oduvek zagovarao politiku inovativnosti kada je reč o najuspešnijim kreativnim trendovima u kozmetici, kako bi korisnicima omogućio izuzetnu prozračnost, postojanost i ugodnost. Takva posvećenost izuzetnosti postavlja visoke standarde lepote i što je još važnije – ženama pomažu da budu svoje i pune samopouzdanja. Tajna Armanijeve kozmetike su beauty proizvodi koji donose odmeren rezultat i nikada ne ostavljaju utisak preterivanja. Cilj je postizanje jednostavnog i stvarnog učinka, uz neizostavnu prefinjenost. Lice blista punim, prirodnim sjajem, a obavijeno je samo sa onoliko make-upa koliko je potrebno za naglašavanje tena, karakteristika lica i očiju. Upravo je to potpis ovog dizajnera: suptilnost, čistoća i težnja za savršenom elegancijom. Stil je nesumnjivo luksuzan, ali nije nametljiv; cilj je negovati harizmatičnu i senzualnu ženstvenost. […]