Najnovija animirana Disney i Pixar priča „U mojoj glavi 2“ (Inside Out 2) koja se upravo nalazi u bioskopima širom sveta, samo u prvom vikendu prikazivanja postigla je neverovatan rezultat od 155 milona dolara zarade u Americi i ukupno 295 miliona u svetu. Kako piše prestižni The Hollywood Reporter time je dosegla poziciju drugog najvećeg otvaranja svih vremena u Americi i najvećeg ikada širom sveta.
I u domaćim bioskopima, od prošlog četvrtka, 13. juna, na reperotaru je fantastična sinhronizacija koja mami veliki broj posetilaca i za samo četiri dana prikazivanja postignut je broj od skoro 30.000 gledalaca.
Prvi deo crtanog filma „U mojoj glavi“ impresionirao je publiku širom sveta kada se pre nekoliko godina pojavio na platnima bioskopa. Kao jedan od razloga uspeha autori navode mogućnost publike da se poveže sa glavnim likovima koji su predstvaljeni u vidu oživljenih emocija. Svako od nas tokom odrastanja prošao je kroz trenutke dominacije različitih osećanja, što je jedan od razloga razumevanja publike.
Novi nastavak filma donsi i nove emocije koje se javljuju u glavi junakinje. a kreatori crtanog ističu da nakon temeljnog istraživanja uvedene su Anksioznost, Zavist, emotivno stanje Smor i Stid.
Anksioznost je nova emocija i vodeća je u grupi kada je o novim osećanjima reč. Najčešće se pojavljuje u tinejdžerskom dobu i mnogima od nas je poznata i možemo se poistvoetiti sa tim. Ona osigurava da devojčica Rajli bude pripremljena za svaki mogući negativan ishod. Štiti je od opasnosti i odlučna je u nameri da joj pomogne da se uklopi među svoje srednjoškolske vršnjake, po svaku cenu.
Zavist može biti mala, ali sa sigurnošću zna šta želi. Ljubomorna je neprestano na sve što drugi imaju. Razmišlja o najnovijim i najslađim stvarima jer čezne za onim što Rajli još uvek nema. Njena odlika je „Ja želim“.
Stid voli da se pritaji. što nije lako za emociju krupnije građe. Stidljiv i izrazito tih, a opet snažno prisutan. Posebno oživi kada se uspostavi reakcija sa Tugom.
Smor je još jedno emotivno stanje koje je postalo novi cimer u Rajlinoj glavi. Dosadna i letargična dodaje izvesnu količinu apatije devojčicinoj ličnosti. Konstantno je na mobilnim aplikacijama i reperezentuje osećaj svih tinejdžera, da ništa nije važno.
Foto: Disney/Pixar. All Rights Reserved.
Leave A Comment